Nog 2 weken tot ons vertrek. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Nog 2 weken tot ons vertrek. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken tot ons vertrek.

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

27 April 2014 | Nederland, Deurne

Als voorbereiding voor de fietsreis, hadden we een midweek in Duitsland geboekt.
We wilden lekker fietsen en wat heuveltjes bedwingen.
Maar helaas, een paar dagen voor vertrek werd ik ziek, bronchitis.
Met koorts en een kuurtje zijn we toch gegaan. We hebben totaal 40 km gefietst, meer ging niet.

Weer thuis, zagen we op de nummermelder dat onze vrienden uit Enschede hadden gebeld. We belden terug en toen bleek onze vriendin op de IC te liggen.
's Avonds is ze helaas overleden. We zijn lamgeslagen.

Ik vraag me af, of we de reis wel MOGEN maken.
De eerste keer, 2 jaar geleden, ging ik kort voor vertrek door mijn knie, daardoor moest ik opgeven. Een jaar later waren er ernstige gezondheidsproblemen bij familieleden waardoor we niet te ver weg wilden gaan en nu dit alles....Ja, ik weet het. Ik ben aan het klagen. Maar dat is wel even lekker.

• 04 Mei 2014 - 09:08

Patricia De Keizer:

Lieve mam en pap/ opa en oma,

Het gaat jullie deze keer zeker lukken. Heb vertrouwen.

Dikke kus van familie de Keizer