Onze route. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Onze route. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Onze route.

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

09 Mei 2014 | Nederland, Deurne

Het plan is, om in Poitiers, 2 nachten te blijven zodat we de stad kunnen bekijken.
Vandaar gaan we richting de kust. In Royan willen we met de veerpont de Gironde oversteken. Daarna naar Biganon en Dax. Bij Saint-Jean-Pied-de-Port steken we de grens over naar Spanje, waar we de de Pyreneeën over fietsen. Klinkt wel erg gemakkelijk haha.
Via Pamplona, Burgos en León hopen we uiteindelijk in Santiago de Compostela aan te komen.
Hoe lang we er over doen, weten we niet. Dat hangt af van verschillende factoren.
Waar we onderweg slapen, weten we ook nog niet. Jeugdherbergen, campings, B&B en ook hotelletjes behoren tot de mogelijkheden. We zien wel.
Ons hoofddoel is genieten!

• 09 Mei 2014 - 10:06

Ina En Gerrit:

Hallo Thea en Herman,

Eindelijk kunnen jullie afmaken waar jullie ooit aan zijn begonnen ,namelijk de fietstocht naar Santiago de Compostela.

Wij wensen jullie veel fietsplezier en een heel goede reis !!!

We zullen jullie blijven volgen.

Groeten van

Ina en Gerrit

• 09 Mei 2014 - 15:39

Gertie Verbaarschot:

Morgen is eindelijk de grote dag van vertrek, het blijft toch spannend!!!
    Maar jullie starten in een heel mooi stuk van de route, dus dat genieten moet zeker lukken.
    Een goede reis en gezond weer terug.

• 10 Mei 2014 - 15:35

Thea En Willem Vink:

Heel veel fietsplezier en een goede gezondheid,.

We gaan jullie volgen.

groet Thea en Willem