Dag 2 - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

18 Mei 2015 | Duitsland, Remagen

Jülich - Remagen. 102 km gefietst

Gisterenavond hebben we gegeten in het hotel. Toen we terug in de kamer waren, vonden we in één van de tassen een lief kaartje van onze dochter met een donatie voor een kopje koffie met iets lekkers.
Om 8.40 zaten we weer op de fiets. Het was mooi open weer en al snel konden we de broekspijpen eraf ritsen.
De route ging weer langs de Roer en dat was echt genieten.
We kwamen de eerste Rome gangers tegen toen we aan de gedoneerde kaffee mit kuchen zaten.
Het stel van rond de 55 was aan hun eerste echte fietstocht bezig, maar willen vanaf Bolzano met de trein naar Rome.
De tocht vandaag was prachtig. Door parken, bossen en langs kastelen.
Wel kregen we enkele pittige klimmetjes en veel vals plat. Dat was weer even wennen.
In Remagen hebben we een mooi B&B, ruime kamer met een erg vriendelijke gastheer.
s 'Avonds zijn we naar het centrum van Remagen gefietst. We hebben heel romantisch aan de Rijn gegeten en zijn toen moe maar voldaan terug naar de kamer gegaan. Het was een mooie dag.

• 18 Mei 2015 - 21:31

Harrie En Mia Bocken:

Dag lieve mensen,
    Dat gaat super zo te lezen. Dat is fijn !! Dus alle trainingen en de activiteiten in de fittnisschool werpen nu zijn vruchten af. Zo kun je ook volop genieten van de tocht, het mag niet zo zijn dat allerlei kwaaltjes je gaan storen tijdens de rit.
    Geniet er maar lekker van en Herman je gaat toch niet iedere dag aan het gebak ? Wij zijn bang dat je de 6 kilo,gewichtsverlies dan niet gaat halen !! Grapje.
    Heel veel groetjes van ons en in gedachten zijn we vaak bij jullie !
    Liefs Harrie en Mia.

• 19 Mei 2015 - 18:58

Elly:

He wat fijn dat jullie zo kunnen genieten lees weer met plezier jullie verslag