Dag 23 - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

01 Juni 2014 | Spanje, Arzúa

Sarria - Arzúa 81 km gefietst

Na het ontbijt eerst Tom gebeld. Hij is jarig en we hebben hem toegezongen.
We vertrokken met een stralend blauwe lucht. Na 1 km kwamen direct de klimmen van 7-9%. Ik dacht dat we het zwaarste hadden gehad na de Alto do Poio, maar dat is echt niet zo. De hele dag klimmen en dalen en weer klimmen.
Het was weer een fantastisch mooie maar zware tocht. Telkens waren we vroeger op de bestemming dan gepland, dus reden we maar weer een paar kilometer verder. In Arzúa zijn we om 15.30 uur gestopt. Ik was erg moe. We stopten voor een hotel genaamd Theodora, mijn eerste doopnaam. Dat moet voorbestemd zijn haha. Onze fietsen konden in de garage en wij kregen een mooie kamer.
De reden dat we vandaag zover zijn gegaan, is dat we morgen op een mooie tijd in Santiago aan kunnen komen en veel tijd hebben om de eerste dag al rond te kijken.
Na het laatste wasje te hebben gedaan en een heerlijke douche te hebben genomen zijn we even op bed gaan rusten. Ik kon mooi mijn verhaal schrijven en Herman lag lekker te snurken.

• 01 Juni 2014 - 23:37

Willem En Thea:

Inderdaad de laaste kilometers zijn zwaarder dan gedacht.
    De laatste loodjes moet je maar denken, prima gedaan. Goede aankomst in Santiago.

gr. Willem en Thea

• 02 Juni 2014 - 01:09

Mia:

Dat schiet op. Je bent zo weer thuis . Wat een succes

• 02 Juni 2014 - 14:29

Fam. De Keizer:

Hallo pap/mam, opa en oma,

We hopen dat jullie vandaag een mooie dag hebben. Het zijn de laatste loodjes, maar met al onze handen in jullie rug moet het jullie lukken om de tocht te volbrengen.

Heel veel succes. We denken aan jullie.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Iwan, Patricia, Jordi en Marly