Dag 24 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Dag 24

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

02 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Arzúa - Santiago 48 km gefietst

We zijn er!
Het is een cliché, je leest en hoort het steeds weer, maar de aankomst in Santiago de Compostela is minder belangrijk dan de weg er naar toe.
Met al jullie lieve en positieve gedachten, de hulp van boven en onze fantastische fietsen, hebben we het gehaald.
Daar ben ik erg dankbaar voor.
En niet te vergeten, Herman. De man die van zekerheid, planning en regelen houdt, hij waagde de sprong in het diepe. Hij stortte zich in een avontuur omdat ik dat zo graag wilde en verlegde steeds weer zijn grenzen. Kamer delen met onbekenden? Een slaapzaal? Nee, dat wilde hij niet! Nou, we hebben het allemaal gehad, Jeugdherbergen, Albergues met 2-4-6 personen op een kamer, een hele grote slaapzaal met 4 persoons nissen. Een klooster, een abdij, hostels en hotels. En hij genoot! Elke dag hoorde ik hem zeggen, kijk eens wat mooi, wat een prachtige dag, dat is genieten, een kadootje!!
Maar vooral het contact met andere mensen, uit de hele wereld. De gesprekken, mooie, emotionele en verdrietige verhalen, ze hebben ons veel gedaan. Sommige mensen hebben een onuitwisbare indruk achter gelaten. Het lijkt of we 3,5 maand onderweg zijn geweest ipv 3,5 weken.
Mijn Camino werd onze Camino, echt heel bijzonder.

• 02 Juni 2014 - 21:15

Joop En Marianne:

Thea en Herman,

Van harte gefeliciteerd met de Camino de Santiago,de fietstocht er naar toe
    Af en toe het afzien en toch weer de fiets op !!
    Knap gedaan en jullie verdienen een dikke pluim (en een kus van de heilige
    Jacobus).
    Gr.en goede reis terug.
    Joop en Marianne

• 02 Juni 2014 - 21:50

Harrie En Mia:

Zo Herman en Thea, toch nog even verbinding gezocht met Wifi! En gelukt, dat zie je .Alsnog van harte, voor de prestatie en vooral voor de innerlijke verrijking en ook dat jullie en vooral Herman zich heeft open gesteld om terug te gaan naar de basis. N Mens heeft niet zoveel nodig om zich gelukkig te voelen , het zijn de kleine dingen waar we het geluk in kunnen vinden en waar we in de thuissituatie vaak te snel aan voorbij gaan. Even pas op de plaats dat doet wonderen !
    Wij wensen jullie nog n fijne tijd toe en we hebben genoten van jullie verslagen.
    Liefs ,Harrie en Mia

• 02 Juni 2014 - 22:18

Betsy:

Herman en Thea,
    Van harte gefeliciteerd met deze fanatische prestatie. Deze geweldige ervaring zal bij jullie een onuitwisbare indruk achter laten. Ik heb met veel bewondering jullie verhalen gelezen.
    Hartelijke groeten en een goede reis terug.
    Betsy

• 03 Juni 2014 - 07:52

Willem En Thea:

Thea en Herman,

Gefeliciteerd, na wat tegenslagen in het begin toch zo snel aangekomen in Santiago.
    Deze reis zal jullie nog lang bij blijven.

Goede reis terug.

Willem en Thea

• 03 Juni 2014 - 08:54

Tom, Claudia & Kindjes:

Lieve Pap en Mam,

Super gedaan! we zijn erg trots op jullie!
    Wat een mooie ervaring om samen te beleven.
    We kunnen niet wachten om jullie weer te knuffelen.
    Love you xxx

• 03 Juni 2014 - 09:25

Mieke:

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie.
    Wat heerlijk dat jullie dit samen gedaan en gehaald hebben.
    De verhalen die jullie ons verteld hebben zijn prachtig geweest.
    Ik hoop dat er nog een mooi fotoboek komt.
    Goede reis terug.

• 03 Juni 2014 - 11:59

Elly:

Gefeliciteerd
    He wat fijn dat het gelukt is
    liefs Elly

• 03 Juni 2014 - 12:56

Marianne En Dick:

Van harte gefeliciteerd! Weer een mooie herinnering erbij!

• 03 Juni 2014 - 12:59

Dick Wiggers:

Namens marianne en mij gefeliciteerd met jullie prestatie ,hoewel wij soms dachten waar zijn
    ze aan begonnen, neem ik mijn petje af voor jullie doorzettings vermogen. Geniet nog even van jullie prestatie en een fijne terug reis , tot ziens. Dick en Marian.

• 05 Juni 2014 - 16:11

Gertie:

Proficiat Kanjers!!!!

Knap dat jullie het gered hebben. Je ziet, de aanhouder wint. En misschien is het vanwege alle eerdere tegenslagen alleen nog maar mooier geworden dat jullie je doel bereikt hebben. Geniet nog na in Santiago van alle indrukken en een goede reis naar huis. Naar de kinderen en kleinkinderen ..... ook dat is een heel speciaal moment.

Hartelijke groeten, Gertie