Fietsen naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Fietsen naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Fietsen naar Santiago de Compostela

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

13 April 2014 | Nederland, Deurne

Mijn (Thea) droom om naar Santiago te fietsen werd werkelijkheid in 2012 toen Herman zei:" nu moet het er maar van komen".
Maar na zo'n 3 weken en 1400 km verder, werd het een nachtmerrie toen ik het op moest geven vanwege knie problemen.
De regen en ook het vechten tegen de wind heeft ons niet genekt, wel een oude blessure.
Het was een heel verdrietig moment en ik heb direct de schelp van de fiets geknipt, papieren verscheurd en gehuild.
Toch hadden we het niet willen missen.
We hebben leuke, vriendelijke en behulpzame mensen ontmoet. Kleine wondertjes beleeft en genoten van de natuur.

Maar nu proberen we het weer!
Het mooiste hebben we niet meegemaakt en dat kan ik niet uit mijn hoofd zetten.
We gaan er van uit, dat het deze keer lukt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman en Thea

Herman is 69 jaar en Thea is 67 jaar. We zijn bijna 49 jaar getrouwd en hebben 2 kinderen en 5 kleinkinderen.

Actief sinds 12 April 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 17046

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 30 November -0001

Onze fietsreis naar Santiago de Compostela

17 Mei 2015 - 30 November -0001

Fietsreis naar Rome 2015.

Landen bezocht: