Dag 18 - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

27 Mei 2014 | Spanje, Sahagún

Fromista - Sahagún 58 km gefietst

Vandaag doen we heeeeel rustig aan.
We hebben een vlakke wat glooiende route.
Onderweg fietsen we hele stukken op dezelfde grindweg als de lopers.
Ik heb echt bewondering voor ze. Met vaak zware tassen lopen ze op een weg waar geen einde aan lijkt te komen. Je ziet kilometers ver de weg kronkelen door de Tierra de Campos. Zelfs fietsend, lijkt er geen eind aan te komen. Gelukkig hebben we het weer mee. Niet te warm, weinig wind dus prima.
We drinken lekker koffie en genieten van alles om ons heen.
Herman vertelt me elke dag hoe goed hij zich voelt en hoe fijn hij de tocht vindt.
Zijn voeten zien er prima uit. Zou dat toch van het wonderwater uit de bron van Buglose komen? Ik vind het leuk om te geloven dat het zo is.
Om 13.00 uur kwamen we in Sahagún aan en konden meteen op de kamer.
Door de gouden tip van Thea en Willem, hebben we een luxe onderkomen.
Na een wasje te hebben gedaan, gaan we het centrum bekijken. We verwennen ons met een lekker gebakje bij de koffie.
In het centrum (klein) komen we Jeanine uit Zwolle tegen. Ze bleek ook oorspronkelijk uit Enschede te komen. Ze was geblesseerd en had geen onderkomen. We hebben haar aan een onderkomen kunnen helpen en haar daarheen gebracht.
Vanavond gaan we gezamenlijk eten in de Hostel.

• 27 Mei 2014 - 20:46

Familie De Keizer:

Hallo pap en mam / opa en oma,

Dat gebakje ziet er lekker uit. Fijn dat het zo goed gaat.
    We missen jullie wel, maar zijn er erg trots op dat jullie ondanks alle tegenslagen toch doorgaan.
    jullie zijn kanjers.
    Ga zo door.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX van Iwan, Patricia, Jordi, Marly en Lima

• 28 Mei 2014 - 09:42

Mieke:

Wat genieten we toch van jullie reis. Het is net alsof we een beetje achterop mee mogen reizen. Toch maar liever niet doen want de reis is al zwaar genoeg ! Zet em. op want volgens mij komen er nog een paar bulten van de eerste categorie .