Dag 17 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Herman en Thea - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Herman en Thea

26 Mei 2014 | Spanje, Frómista

Burgos - Fromista. 86km gefietst


We vertrokken met een heerlijk gevoel. Burgos was een cadeautje.
Het was droog maar fris. Dus heerlijk fietsweer.
Omdat ik één keer, hihi, eigenwijs was, hebben we 8 km omgereden.
Maar gelukkig heb ik een man die me dat snel vergeeft.
De route was vrij vlak met enkele klimmetjes, maar goed te doen. Alleen de wind! Die hadden we weer tegen. We wilden tot Castrojeriz fietsen maar kwamen daar om 12.30 uur al aan en dat was ons te vroeg om te stoppen. We besloten om door te fietsen naar Fromista.
Mieke, om jouw vraag te beantwoorden, het gaat niet goed met mijn hoesten. Zelfs zo slecht, dat ik weer hulp moest hebben en aan de prednison ben. Toch gaat het fietsen niet slecht. Of zoals Herman zegt:" je fietst verrekkes". Maar als je iets graag wilt, lukt het meestal wel.
We genieten van het mooie landschap en de ontmoetingen met andere fietsers of wandelaars. We hebben leuke gesprekken en zijn blij als we dezelfde personen weer eens tegenkomen. We zijn nu zo'n 500 km van Santiago verwijderd.
Het is wel heel druk op de camino. De gastvrouw van vandaag heeft ons aangeraden om al 2 dagen van te voren te boeken omdat het overal zo vol is. Bij haar kregen we de laatste kamer. Dat is geluk hebben.
De vooruitzichten voor morgen zijn goed. Morgen hebben we geboekt in Sahagún.

  • 26 Mei 2014 - 20:21

    Mia:

    Dat fietst gezwind als de wind! Ik lees dat jullie het heerlijk hebben.. Ik verwacht jullie dus ook eerder dan gepland terug! Of je moet er nog een rondje aanplakken. Ga zo door. Gr. Mia

  • 27 Mei 2014 - 10:41

    Elly:

    ik heb bewondering voor jullie
    blijf goed voor elkaar zorgen
    gr Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman en Thea

Herman is 69 jaar en Thea is 67 jaar. We zijn bijna 49 jaar getrouwd en hebben 2 kinderen en 5 kleinkinderen.

Actief sinds 12 April 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 17055

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 30 November -0001

Onze fietsreis naar Santiago de Compostela

17 Mei 2015 - 30 November -0001

Fietsreis naar Rome 2015.

Landen bezocht: